Jobba hos oss på institutionen för elektroteknik

Vid institutionen för elektroteknik hittar du en trevlig och internationell arbetsmiljö med många spännande projekt. Vi samarbetar med svenska företag - offentliga och privata - och intressenter inom våra olika forskningsområden.

Vi verkar i ett brett teknikrelaterat område och utför allt från grundforskning till storskalig tillämpad forskning. Genom våra utbildningar har vi också nära kontakt med studenter.

Som anställd vid vår institution och Uppsala universitet får du ta del av fina förmåner och har även möjlighet att kompetensutveckla dig och åka på spännande utbyten utomlands - för att nämna några få saker!

Läs mer om våra förmåner och hur det är att jobba inom Uppsala universitet

Vi söker skickliga och hängivna lärare, forskare och doktorander. Vi ser fram emot din ansökan!

FÖLJ UPPSALA UNIVERSITET PÅ